.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران:
71 درصد مازندرانی‌ها پزشک‌ خانواده‌شان را انتخاب کردند
شمال نيوز: رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت:‌ 71 درصد از مردم مازندران در طرح پزشک خانواده، انتخاب پزشک را انجام دادند.
71 درصد مازندرانی‌ها پزشک‌ خانواده‌شان را انتخاب کردند

شمال نيوز: رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت:‌ 71 درصد از مردم مازندران در طرح پزشک خانواده، انتخاب پزشک را انجام دادند.

 محمدمهدی ناصحی امروز در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان مازندران اظهار داشت: 96 درصد از مردم استان برای طرح پزشک خانواده سرشماری شدند.

وی با اشاره به اینکه با توجه به محدودیت‌ها 82 درصد معادل دو میلیون و 100 هزار نفر جمعیت از اطلاعات وارد سامانه شد، افزود: 71 درصد از مردم انتخاب پزشک را انجام دادند.

ناصحی با بیان اینکه عقد قرارداد پزشکان از این هفته آغاز می‌شود، ادامه داد:‌ در آمارهای طرح پزشک خانواده، جلوتر از سطح ملی هستیم.

وی یادآور شد: اعضای ستاد اجرایی پزشک خانواده در کشور، فردا میهمان مازندران هستند تا بر روند اجرای طرح نظارت کنند.

به گزارش فارس ،رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه 2 هزار و 140 نیروی انسانی مورد نیاز برای این طرح داریم که تعداد زیادی از جامعه پزشکی ثبت نام کرده‌اند، گفت:‌ این نشان از کمبود شغل در جامعه پزشکی است.

وی با اشاره به اینکه 370 پایگاه طرح پزشک خانواده و 42 پایگاه کشیک، متذکر شد:‌ 77 میلیارد ریال را صرف خرید تجهیزات و ملزومات اداری کرده‌ایم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

PSK 18 شهريور 1391
چرا دورغ مي گوي .اوضاع احوال بيمارستان استان مازندران را مدوني ؟ وضعيت پزشكانش خبر دار؟ پزشك خانواده پيش كش
نا شناس 18 شهريور 1391
اقای دکتر بفرمایند بابت همین طرح چقدر کارانه به حساب ایشان و معاونانشان واریز شد.
صابر 19 شهريور 1391
شما که دانشگاهو تبدیل کردین به شبکه بهداشت نکا . همه پستها مال بچه های شرق استانه و بقیه شهرستانها حتی یک پست کلیدی هم ندارند . اقای دکتر پیش خدا چی میخواین بگین . دیگه اسمی از مدیر پشت پرده دانشگاه نمیارم که شما خوب ازش حرف شنوی داری . خدا چی پیغمبر چی . مردم چی.......
نا شناس 20 شهريور 1391
از زحمات ارزشمند اين مدير توانمند وارزشي كه خدمات قابل قبولي راجهت پيشبرفت اهداف بهداشتي از شرق مازندران تا غرب مازندران تقدير وتشكر به عمل مي آيد
نا شناس 21 شهريور 1391
اگه ایشون لطف کنند و بگن در معاونتهای زیر نظر ایشون مدیران از چه رانتهایی استفاده میکنند ممنون میشیم . از معاونت غذا و دارو که مدیرانش از انواع رانته استفاده کردن برای کسب امتیازهای با ارزش تا معاونت اموزشی و معاونت توسعه . حیف که نمیشه وارد جزئیات شد.
نا شناس 4 آبان 1391
آقای دکتر،تاجایی که ما تابه حال متوجه شدیم نیت وکردارشما فقط خدمت به مردم بوده. ازپی گیری وضعیت بیماران نیازمندگرفته تا تلاش برای رفع مشکلات بهداشتی-درمانی استان. خداقوت. بادلگرمی به خدمت صادقانه ادامه دهید.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.084 seconds.